Σελίδες

About Me

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Συλλογη σπόρων ανθοφορων φυτων / δεντρων

      Τον τελευταίο καιρο βρισκομαι σε αναζητηση και περισυλλογή σπορων απο διάφορα ανθοφόρα φυτα και δεντρα. 

      Το ειχα ξεκινησει παλαιοτερα αλλα τώρα το κανω πιο εντατικα. Βλεπω ενα φυτο ή δεντρο που μου αρεσει, αν τυχον εχει σπορους φροντιζω να περισυλλεξω μερικους ωστε οταν ειναι η εποχη τους να τους φυτέψω και να εχω και γω τα συγκεκριμενα. 

      Ειναι ενας πολυ οικονομικός τροπος εφ'οσον δε χρειαζεται να παω σε καποιο φυτώριο και να παρω το συγκεκριμενο φυτο ή δεντρο. Θα μου πειτε τωρα οτι στο φυτώριο θα το εχω ήδη ετοιμο, αλλα η ικανοποιηση που νοιωθω οταν με δικες μου προσπαθειες βγαίνει ενα φυτο ειναι τεράστια.
   
    Το πρωτο μου επιτευμα ηταν το φυτο Poinciana ή Παγώνι.




      Μου εκαναν εντυπωση τα άνθη του και αργοτερα οταν ειδα τους σπορους του , μαζεψα μερικους και εκανα την πρωτη μου προσπαθεια. Η οποια αποδειχθηκε επιτυχης μιας και σημερα εχω εναν θάμνο ήδη 5 ετών.

   Η προσπαθεια μου συνεχιστηκε με τον θαμνο Τhevetia peruviana . Ομορφο λουλουδι και ενδιαφερων σπορος. 





       Αλλη μια επιτυχης προσπαθεια. Φετος, μετα απο 3 χρονια ανθησε για πρωτη φορα.

Για να μη πολυλογώ , οι επιτυχιες συνεχιστηκαν και με αλλα ανθοφορα φυτα ή δεντρα.  
     Οπως το 
Tacoma capensis



 Hylocereus undatus  (το οποιο ειναι απο μοσχευμα)


 
    Και συνεχιζω ακαθεκτη τις προσπαθειες με σπορους απο το Cosmos spp , τη Lantana πολυανθουσα, το νυχτολουλουδο κ.α.

       Ειναι αυτο που λενε, δε θελει κοπο (και στη συγκεκριμενη προσπαθεια, χρήμα), θέλει τρόπο.

       Αξιζει να προσπαθησετε και σεις. Καλη επιτυχία!!!


1 σχόλιο:

  1. καλημέρα.
    διάβασα το άρθρο και το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον.
    το πρόβλημα είναι που θα βρούμε τους σπόρους από τα παραπάνω φυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή